Правила розміщення

1. База відпочинку призначила для Тимчасова размещения та проживання відпочиваючих на срок, узгодженням з адміністрацією бази. После Закінчення узгодженням терміну прожіває зобов'язаний звільніті номер на вимоги адміністрації.

2. Отримуючи ключ, відпочиваючий залишає заставу, що повертається, у розмірі 1000 грн. для безпеки приміщення. Застава не є оплатою за номер. За відсутності готівки відпочивальник може тимчасово залишити будь-який документ і замінити його грошовою заставою пізніше.

3. Всі особи,які бронюють номер, повинні зареєструватися, для чого потрібен документ, що посвідчує особу. Плата за проживання стягується при поселенні о 14:00 за місцевим часом. Рання реєстрація заїзду можлива за наявності номера та готовості. Якщо ви приїдете раніше часу проживання (14:00) - оплата за півдня.

4. Поселення проводиться тільки після внесення гостем оплати за весь передбачуваний термін проживання. Інакше ми не можемо гарантувати, що Ваш номер не буде зайнятий по закінченню оплачених днів.

5. При бажанні продовжити термін проживання, необхідно повідомити адміністратора бази відпочинку не пізніше ніж за 24 години до дня від'їзду. Розширення можливе лише за наявності вільних номерів. Якщо ви затримаєте виїзд - погодинну оплату, якщо більше дванадцяти годин, оплата - за день.

6. У населеному пункті відпочиваючому на нього нададуть браслет, який він зобов'язується негайно одягнути для забезпечення безпеки свого проживання і контролю сторонніх осіб.

7. У разі відмови гостя від проживання або скорочення терміну проживання гроші за невикористаний час проживання повертаються за мінусом вартості 50% залишилася путівки і тільки при форс-мажорних обставинах (погода, сварка з членами сім'ї або відпочиваючими та інші подібні події не є поважною причиною) .Приклад компенсації. Гість виїжджає з поважної причини 15 липня, а планував виїжджати 20 липня. Він має право отримати компенсацію за 2,5 доби. Якщо наш відпочиваючий виїжджає на день-два раніше - гроші за решту добу (дві доби) не повертаються.

8. При заселенні в номер відпочиваючий зобов'язується перевірити номер на недоліки і повідомити своїй покоївці або адміністрації, про те, що його турбує.

9. Зміна білизни та прибирання в номері проводиться кожні 5 днів, зміна рушників - 1 раз в три дні. Постільні приналежності надаються відповідно до кількості сплачених місць.

10. Мешканець зобов'язаний:

- при виході з номера закрити водорозбірні крани, вікна, вимкнути світло, телевізор, кондиціонер;
- дотримуватися встановленого на базі порядок проживання, дотримуватися чистоти, тишу і громадський порядок в номері і на території;
- суворо дотримуватися правил пожежної безпеки;
- відшкодувати збиток у випадку втрати, пошкодження або псування майна бази.
- своєчасно і в повному обсязі оплачувати всі представлені Базою додаткові послуги.

11. Резиденту забороняється:

- користуватися нагрівальними приладами, якщо це не передбачено в номері;
- порушувати спокій гостей, які проживають в сусідніх номерах.
- встановлювати в номерах електричні та газові печі, пароварки, мультиварки, мікрохвильові печі;
- з метою пожежної безпеки категорично забороняється куріння в номері сигарет, кальянів і ін., Що може стати причиною пожежі. Палити можна на балконі і на території (у спеціально відведених місцях).

12. Адміністрація не несе відповідальності за втрату цінних речей проживаючого, що знаходяться в номері. Для цього в адміністрації є сейф. У разі виявлення забутих речей адміністрація вживає заходів до повернення їх власникам.

13. Адміністрація має право вжити заходів щодо дострокового виселенню відпочиваючого в разі грубого порушення з його боку норм суспільної поведінки, санітарних правил, протипожежних правил, внутрішнього режиму роботи бази, що не підпорядкування обгрунтованим вимогам керуючого персоналу бази відпочинку. База знаходиться під охороною.

14. У разі виникнення скарг з боку споживача адміністрація вживає всіх можливих заходів для врегулювання конфлікту, передбачені законодавством.

15. Адміністрація Бази має право розірвати договір на надання послуг проживання в односторонньому порядку або відмовити в продовженні терміну проживання в разі порушення гостем порядку проживання, несвоєчасної оплати послуг Бази, заподіяння гостем матеріального збитку Базі.

16. У випадках, не передбачених цими правилами, адміністрація і споживач керуються чинним законодавством України.


База відпочинку «Вероніка» »залишить Вам незабутні враження! Відпочинок на «Вероніці» - краще Ваше вкладення під час літніх розваг!